יום רביעי, 15 ביוני 2011

סרטים וסדרות לצפייה ישירה-כל יום יפורסמו 5 סרטים וסדרות חדשים!

אקס מן מחזור ראשון תרגום מובנה לצפייה ישירה
אקס מן מחזור ראשון
לפני שצ'ארלס קסוויאר ואריק לסשר נשאו את השמות פרופסור X ומגנטו הם היו שני גברים צעירים המגלים את כוחותיהם לראשונה. לפני שהם הפכו לאויבים בלב ובנפש הם היו חברים קרובים שעבדו יחד עם מוטאציות נוספות כדי לעצור את האיום הגדול ביותר שקיים על פני כדור הארץ אבל בדרך העניינים משתבשים ופורצת מלחמה נצחית בין האחווה של מגנטו לחברי אקס-מן.


ביסטלי תרגום מובנה לצפייה ישירה
ביסטלי
קייל בן ה-17 (אלכס פטיפר) הוא מלך השכבה בתיכון שלו, נער מפונק, שטחי ופופולרי בטירוף. מגובה במראה חיצוני הורס שמעניק לו ביטחון רב הוא בוחר ברוב טיפשותו בקנדרה (מרי-קייט אולסן) - בת כיתה בעלת מראה גותי שהשמועה אומרת שהיא מכשפה – להיות קורבן ההשפלה הבאה שלו.
קנדרה מחליטה ללמד אותו לקח והופכת אותו לאדם שמראהו החיצוני תואם את כיעורו הפנימי. יש לו שנה למצוא משהי שתצליח לראות מבעד לחיצוניות שלו ותתאהב בו, אחרת הוא יישאר חייתי לנצח. התקווה האחרונה שלו היא בחורה שקטה מהשיכבה שלו שהוא אף פעם לא שם לב אליה – לינדי(ונסה האדגנס), ייתכן שהיא ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהאהבה אף פעם אינה מכוערת.



מונית הכסף פרק 6 עונה 3 לצפייה ישירה
12
מונית הכסף חוזרת בעונה חדשה! עידו רוזנבלום בתפקיד נהג המונית הכי מצחיק בארץ מעלה נוסעים תמימים למונית שלו. עוד לפני שהספיקו לחגור את חגורת הבטיחות ולהפעיל מונה הם מבינים שקיבלו הזדמנות להרוויח אלפי שקלים.


האנה-תרגום מובנה צפייה ישירה
האנה 2011
ילדה בת 14 שחונכה מגיל צעיר להיות רוצחת קטלנית על ידי אביה, יוצרת קשר עם משפחה צרפתית אשר מעוניינת לתת לה חיים נורמלים.





טייפון לצפייה ישירה
טייפון
סין הוא טרוריסט עם טינה כלפי המשטרים של צפון קוריאה ושל דרום קוריאה. לאחר מבצע שבו הוא חוטף אונייה, הוא מתכנן מתקפה רחבת יריעה על שתי המדינות המאכלסות את חצי האי, והדרום שולח קצין צי מיומן כדי לעצור אותו. בין שתי הדמויות הללו מתפתח קשר מפתיע. מותחן עם אמירה פוליטית של הבמאי קיונג טייק קוואק (Champion), עם שני הסטארים של קוריאה: דונג קון ג'אנג (Taegukgi) וג'ונג ג'יי לי (Il Mare).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה