יום שני, 20 ביוני 2011

סרטים וסדרות לצפייה ישירה-כל יום יפורסמו 5 סרטים וסדרות חדשים!

מגרש השדים: ההתחלה לצפייה ישירה


בתקופה שלאחר מלה"ע ה- II, לנקסטר מרין מוצא את עצמו באיזור טורקנה המרוחק, אשר נמצא בקניה. מוטרד מזכרונות המלחמה, הוא לוקח שנת שבתון מהכמורה ונוסע הרחק מארץ מולדתו, הולנד. הוא מגיע להוביל את החפירות האכיאולוגיות של כנסייה ביזנטית מסתורית, שנקברה תחת האדמה כפי שהייתה.
בדיוק מתחת לכנסייה, מרין מגלה אולם תת-קרקעי הרבה יותר עתיק, ומוצא את עצמו מתמודד פנים-מול-פנים עם רשע שלא יתואר. התושבים המקומיים בטירוף, והנציגות הבריטית נאלצת לשלח חיילים כדי שיאבטחו את החפירות. מרין צופה, חסר ישע, כאשר זוועות המלחמה חוזרת כנגד עינו אל הכפר החף מפשע - זוועות שהוא קיווה לא לראות שוב לעולם. דמם של הכפריים החפים מפשע זורם בחופשיות אל ערבות מזרח אפריקה, אך האימה רק מתחילה…


ללינקים נוספים לסרט לחצו פה



דילן דוג: המתים של הלילה לצפייה ישירה


דילן הבלש העל טבעי שבכיסו כרטיס הביקור "אין דופק, אין בעיה" חמוש בשנינות עוקצנית, כדורי כסף ויתד מעץ, יוצא לחפש חפץ עתיק ובעל כוחות מיוחדים שנוצר לפני המלחמה שהחלה בין הערפדים , אנשי הזאב והזומבים שהם עיקר הלקוחות שלו ברחובות הצדדים של ניו אורלינס.



ללינקים נוספים לסרט לחצו כאן




ארוס בהשאלה - תרגום מובנה לצפייה ישירה
ארוס בהשאלה
רייצ'ל, בחורה צעירה וטובת מראה, חייה חיי רווקות ומקדישה את מרב זמנה לעבודתה במשרד עורכי דין בניו יורק. לאחר לילה של שכרות בו חגגה את יום הולדתה ה-30, היא מתעוררת מבולבלת בבוקר ומוצאת ליד במיטה את דקס, בחור חתיך בו הייתה מאוהבת במשך כל תקופת לימודי המשפטים שלה. הבעיה היא שדקס מאורס לחברתה הטובה ביותר, דארסי. מרגע זה עומדות למבחן מערכות היחסים הסבוכות של רייצ'ל, דקס, דארסי, וגם של אית'ן


ללינקים נוספים לסרט לחצו פה



פולישוק עונה 2 פרק 6 לצפייה ישירה
פולישוק - עונה 2 פרק 1 *עונה חדשה*
העונה החדשה מתמקדת בהתמדדות השר פולישוק (ששון גבאי) לתפקיד יו"ר מל"ל, לקראת פרישתו של היו"ר חומי שליט (אמון דנקנר) שהופך בהמשך העונה גם לבעליו של החינמון החדש "ישראל נון-סטופ". במרוץ לתפקיד החדש ממשיכים ללוות את פולישוק ראש לשכתו סולי (חנה אזולאי הספרי), היועץ האסטרטגי קוזו אביטל (גיא לואל) ויועצת התקשורת תקומה שהרבני (שירי גדני). אליהם מצטרפת בעונה זו צילי פלדמסר (דורית לב ארי) על תקן היועצת המשפטית "מהגיהנום".




מטבח של אהבה לצפייה ישירה


רוב היילי הוא שף כוכב עולה בתחומו
מוכה יגון כשהוא מאבד את אישתו ,עם עידוד מחברתו הידועה לשמצה וחברו שף טלוויזיה
גורדון רמזי ,רוב מחליט לתבל את חייו ופותח מסעדת גורמה היכן שקודם לכן הייה פאב מוזנח
המנות שלו תופסות את עינה של מבקרת מזון אמרקאית


ללינקים נוספים לסרט לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה