יום שישי, 17 ביוני 2011

סרטים וסדרות לצפייה ישירה- כל יום יפורסמו 5 סרטים וסדרות חדשים!

רמזור עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה  רמזור עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה
"רמזור" חוזרת בעונה שלישית וצבעונית בסימן שינויי סטאטוס: טלי ואמיר כבר מצפים לילד הראשון, איצקו ולילך לוקחים פסק זמן מהנישואין ואילו חפר מנסה לממש מערכת יחסים עם מיליונרית.


להורדת הפרק למחשב לחצו פה



עם סגולה - עונה 1, פרק 1 סדרה חדשה

עם סגולה - עונה 1, פרק 1 סדרה חדשה
שלישיית "מה קשור" חוזרת למסך עם תכנית מערכונים חדשה.
התכנית תביא למסך דמויות חדשות של ישראלים בחו"ל - כאלו שגרות שם, מטיילות, או בענייני עבודה - שהן הוכחה לכך, שאולי אפשר להוציא אותנו מישראל אבל אי אפשר להוציא את ישראל מאיתנו.


החברים של נאור עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה
החברים של נאור
הסדרה מתמקדת בארבעה חברים טובים, רווקים בשנות השלושים לחייהם, אשר גרים בלב תל אביב - נאור (נאור ציון), וייסמן (בני אבני), דדי (יובל סמו) מיקה (תמר קינן) ועומרי (יוני זיכהולץ). בתחילת כל פרק נאור מופיע מול קהל בקטע סטנד-אפ. הנושא עליו הוא מדבר בקטע הסטנד-אפ קשור בדרך כלל למאורע המרכזי בפרק


החיים זה לא הכל עונה 9 פרק 4 לצפייה ישירה

עונה חדשה בכיכובם של אבי קושניר, ענת וקסמן, עידן אלתרמן, יעל לבנטל, שלמה וישינסקי, יובל גם ועוד.
גם עונה זו תהייה מצחיקה, שנונה, סוחפת ומהנה. לקאסט האהוב והמוכר יצטרפו גם הפעם, כמו בעונות קודמות, שחקנים אורחים רבים, מוערכים ומוכרים: שלומי קוריאט, דרור קרן, אברהם מור, יוני רכטר, דני שטג, אלון גל (בתפקיד עצמו) ועוד…


וויפאאוט ישראל עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה

גרסה עברית למשחק הטלוויזיה "Wipeout" שזכה להצלחה גדולה בעולם עם למעלה מ-20 גרסאות מקומיות שהופקו לתוכנית.בכל פרק 16 ישראלים מוטסים לארגנטינה שם יתמודדו על פרס של 50 אלף שקלים במסלול המכשולים הכי מטורף ומצחיק בעולם.על השידור מהאולפן בישראל, מנחים טל ברמן ואביעד קיסוס.

תגובה 1: