יום שלישי, 14 ביוני 2011

סרטים וסדרות לצפייה ישירה-כל יום יפורסמו חמישה סרטים חדשים!

שליחות קטלנית 4
שליחות קטלנית 4

עלילת הסרט מתרחשת בשנת 2018, בעתיד פוסט-אפוקליפטי שאחרי אירועי "יום הדין", במהלכם המערכת הממוחשבת "סקיינט" ניסתה להשתלט על העולם וגרמה להשמדת מרבית האנושות במהלך מתקפה גרעינית. קבוצת ניצולים אשר מונהגת על ידי ג'ון קונור (כריסטיאן בייל) נלחמת ב"סקיינט" וצבא המכונות שלהם כדי למנוע מהם להשלים את העבודה. העתיד כפי שתואר בפני ג'ון קונור במשך כל השנים ואליו הוא התכונן, שונה בשל הופעתו של אדם מסתורי בשם מרקוס רייט (סאם וורת'ינגטון) אשר הזיכרון האחרון שלו היה שהוא ממתין בתא הנידונים למוות לביצוע גזר דינו. קונור חייב לקבוע אם מרקוס נשלח מן העתיד, או אם הוא ניצל מן העבר. בעוד ש"סקיינט" מתכננת את הקרב המכריע שלה, קונור ומרקוס יוצאים למסע רב-תלאות בו הם מגלים סוד נורא שעלול להוביל להכחדת האנושות.




רוקדים ברחובות 2
רוקדים ברחובות 2

שלושה צוותים מתכוננים לתחרות העולמית בדטרויט,במאמץ אחרון להיות אלופים,תקוות חלומות ואפילו חיים עמדים על קוו המאזניים




דמו של אלוף

דמו של אלוף
שאדו (בוקים וודביין) פעם היה הבטחה גדולה בעולם האיגרוף, הוא מוצא שקשה מאד להסתגל לחיים האזרחים אחרי שהוא ריצה 10 שנות מאסר בכלא. מציעים לו הזדמנות חדשה בכדי להילחם שוב, אבל הפעם בקרבות רחוב אשר מתרחשות מתחת לאדמה של השוק השחור. שאדו משתכנע ולוקח את ההדמנות אשר נופלת לידיו, אבל הוא ואישתו שרון (דבורה קוקס) מוצאים שהם נכנסו לתוך מערכה קשוחה ביותר, וקשה להשאיר אותה מאחור.


רמזור עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה

  רמזור עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה
"רמזור" חוזרת בעונה שלישית וצבעונית בסימן שינויי סטאטוס: טלי ואמיר כבר מצפים לילד הראשון, איצקו ולילך לוקחים פסק זמן מהנישואין ואילו חפר מנסה לממש מערכת יחסים עם מיליונרית.


האם אתה מפחד?


שישה צעירים שנחטפו מתעוררים ומוצאים את עצמם לכודים בתוך מפעל נטוש, הם מגלים שכל תנועה שלהם מצולמת ומתועדת במצלמות האבטחה. לפתע, קול חזק נשמע ומספר להם "ברוכים הבאים ל..האם אתה מפחד?" ומהר מאוד הם מבינים שהם חלק מתוכנית ריאליטי שאליה נרשמו לפני כחודש אבל זה לא בדיוק מה שחשבו. ללא חוזה, ללא במאי וללא יציאה. הם מואלצים להתמודד עם הפחדים הגדולים שלהם כשהם מוגבלים בזמן, וסיכוי ההישרדות הוא כמעט אפסי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה